Kitap Cevapları TIKLA
Soru Sor TIKLA
2. Sınıf Yıldırım Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Cevapları

2. Sınıf Yıldırım Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Ben ve Okulum Neler Öğrendik Cevapları

2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı Yıldırım Yayınları 1. Ünite Okulumuzda Hayat Sayfa 41, 42 Okulumuzda Hayat Neler Öğrendik Etkinlik Soruları ve Cevapları

2. Sınıf Yıldırım Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Ben ve Okulum Neler Öğrendik Cevapları

2. Sınıf Yıldırım Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Sayfa 41 Cevabı

1. Hangileri Fiziksel Özelliktir? İşaretleyiniz.

  • Cevap

2. Başkalarının yardımı olmadan yapabileceğiniz işleri işaretleyiniz.

  • Cevap: Kitap okumak, ayakkabı bağlamak.

3. Sizinle ilgili kararlar size sorulmadan alındığında siz hangi duyguyu hissedersiniz? İşaretleyiniz.

  • Cevap:

4. Kaynakları ve eşyaları özenli kullanmak için neler yaptığınızı defterinize yazınız.

  • Cevap: Kaynakları ve eşyaları özenli kullanmak için özenli ve dikkatli oluyorum.

5. En sevdiğiniz oyunu aşağıdaki noktalı yerleri tamamlayarak yazınız.

  • Cevap:

Oyunun adı: Mendil kapmaca.
Oyunda kullanılan araç ve gereçler: Mendil.
Oyunun kaç kişi ile oynandığı: 8-10.
Oyunun kuralları:

➜ Öncelikle hakem, mendilci seçilen oyuncuyu ortaya alır ve onun etrafına 1,5-2 metre yarıçapında bir çember çizer.
➜ Diğer oyuncular mendilcinin sağı ve solunda, arka arkaya sıraya girerler.
➜ Oyunun önemli bir parçası olan mendilci durduğu yerde eline bir mendil alarak mendili yukarı doğru kaldırır ve hafif bir biçimde tutarak aşağı sarkıtır.
➜ Hakem düdük çalar. Düdük sesini duyar duymaz her iki gruptan en öndeki iki oyuncu mendili yakalamak için koşar.
➜ Burada amaç mendili almak ve rakibi onu ebelemeden yerine geri dönmektir.
➜ Her iki oyuncu da aynı anda mendilciye yaklaştıysa birbirlerini gözleyerek mendili kapmaya çalışırlar. Bu esnada karşıdaki oyuncunun dikkatini dağıtmaya çalışabilirsin.
➜ Mendili kapıp yerine dönersen grubuna bir puan kazandırabilirsin.
➜ Rakibini mendil yakalanmadan şaşırtıp çembere sokarsan grubuna yine bir puan kazandırabilirsin.
➜ Mendili kaptıktan sonra rakibine yakalanırsan da karşı takım bir puan kazanmış olur.
➜ Her grup üyesi yarıştıktan sonra en fazla puanı alan ekip oyunu kazanmış olur.

2. Sınıf Yıldırım Yayınları Hayat Bilgisi Ders Kitabı Sayfa 42 Cevabı

6. Cümlelerdeki noktalı yerleri, verilen ifadelerden uygun olanlarıyla tamamlayınız.

  • Cevap:

Beğendiğimiz oyuncağı almak bir istektir.
• Oyun sonunda kaybeden oyuncular kazananları tebrik etmelidir.
• Ayakkabıları yırtılan biri için ayakkabı almak ihtiyaçtır.
• Arkadaşlarımıza karşı dürüst olmalıyız.
• Oyun sonunda bizimle oynadıkları için arkadaşlarımıza teşekkür etmeliyiz.
• Eşyalarımızı özenli kullanmalıyız.

7. Aşağıdaki ifadelerden doğru olanların başına “D”, yanlış olanların başına “Y” yazınız.

  • Cevap:

(Y) Oyunda kazanmak her şeyden önemlidir.
(D) Grup çalışmalarında aldığımız görevleri yerine getirmeliyiz.
(Y) Bizim gibi düşünmeyen kişilerle arkadaşlık yapmamalıyız.
(Y) Elektrik, su gibi kaynaklar hiçbir zaman tükenmez.
(D) Oyun sonunda kazanmak ya da kaybetmek normal bir durumdur.

2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı Yıldırım Yayınları Sayfa 41, 42 Cevapları ile ilgili aşağıda bulunan emojileri kullanarak duygularınızı belirtebilir aynı zamanda sosyal medyada paylaşarak bizlere katkıda bulunabilirsiniz.

2024 Ders Kitabı Cevapları
🙂 BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER, PAYLAŞ!
2
clap
0
happy
0
love
0
confused
0
sad
0
unlike
0
angry

Bir yanıt yazın

**Yorumun incelendikten sonra yayımlanacak!