Ders ve Çalışma Kitabı Cevapları TIKLAYINIZ

Sponsorlu Bağlantılar
Ana Sayfa / Kitap Cevapları / 4. Sınıf Yakın Çağ Yayınları Matematik Çalışma Kitabı Cevapları / 4. Sınıf Yakın Çağ Yayınları Matematik Çalışma Kitabı Sayfa 64 Cevabı

4. Sınıf Yakın Çağ Yayınları Matematik Çalışma Kitabı Sayfa 64 Cevabı

Sponsorlu Bağlantılar


4. Sınıf Yakın Çağ Yayınları Matematik Çalışma Kitabı Sayfa 64 Cevabı 2017 – 2018 Yeni Müfredat

4. Sınıf Ada Yayınları Matematik Çalışma Kitabı Sayfa 64 Cevabı 

Aşağıdaki çarpma işlemlerinde boş bırakılan kutulara uygun rakamları yazınız.

Aşağıdaki çarpma işlemlerinde A + B + C’nin değerini bulunuz.

Aşağıdaki çarpma işlemlerinde boş bırakılan kutulara uygun rakamları yazınız.

  • Cevap
2
like
4
love
2
haha
1
wow
6
sad
26
angry


Sponsorlu Bağlantılar

49 Yorumlar

  1. 3. soruyu yapmamışsınız

  2. . sorunun cevabı????

  3. 3. Sorunun cevabı yokkk offfffffff en önemli yer.

  4. sorunun cevabını yapmamışsınız zatten bazen yanlış çıkıyor

  5. Bir şeyi yapıyorsanız düzgün yapın kontrol ediyorum ödevimi . Yanlış olup olmadığını nereden bilecem offfffffffffffffffffffffff

  6. insan doğru düzgün yapar yaaaaaaaa

  7. 3. soru yok ödevimin doğru olduğunu nereden bileceğim

  8. Ya sırf gıcıklık olsun diye yapmamışlardır…???????

  9. Teşekkürler evvel cevap bana çok yardımcı oldunuz

  10. Hiranur Öğüş

    3. soruyu yapın lan hep size bakıp kontrol ediyorum ??????????????

  11. 3. yü de yapsanız iyidi

  12. ulan sizin gibi gıcıklar var ya oğlum 3 ü yapmadınız normalde bende bakmam ama bunlarda takılıyom ulan bişeyide yapın gıcıklar

  13. neden boş yerleri yazıyorsunuz gıcık oldum yaa ????
    .

  14. 3 etkinliğin cevabı çıkmamış ya offfffffffffffffffffffff

  15. Bence tek yarısı yapılmıs

  16. Ya 3. Cevap gelsin lütfen hadi bari şimdi yapın da bizde yapalım

  17. A)28×23:644
    B) 48×26:1248
    C) 74×65:4810
    Ç) 74×43:3182
    D) 57×35:1995
    E) 49×85:4165

  18. 3. Soru niye yoooooooook??????

  19. mal cevap 3. nerede 1ve2. yi yaptıydım zaten geri

  20. yaaaa 3. soru yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  21. Efe cevabı vermiş herhalde

  22. ABİ NEDEN 3. SORUYU YAPMADIN NOLUR BEEEEE

  23. 3 soru cevabı yapılmamış

  24. Onur Osman Gürcaner

    Niye 3. soru yok?????????

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir