Ders ve Çalışma Kitabı Cevapları TIKLAYINIZ

Sponsorlu Bağlantılar
Ana Sayfa / Kitap Cevapları / 6. Sınıf Mega Yayınları Matematik Ders Kitabı Cevapları / 6. Sınıf Mega Yayınları Matematik Ders Kitabı Sayfa 105 Cevabı

6. Sınıf Mega Yayınları Matematik Ders Kitabı Sayfa 105 Cevabı

Sponsorlu Bağlantılar


6. Sınıf Mega Yayınları Matematik Ders Kitabı Sayfa 105 Cevabı 2017 – 2018 Yeni Müfredat

6. Sınıf Mega Yayınları Matematik Ders Kitabı Sayfa 105 Cevabı 

4. Aşağıda verilen bölme işlemlerini yapınız.

5. Aşağıdaki işlemlerden hangilerinin sonucu 4’ten büyüktür?

6. 28 kg toz şeker, 7/4 kg kapasiteli poşetlere doldurulacaktır. Bu iş için kaç tane poşet gereklidir?

7. 81/15’un 3/5 kilogramlık paketlere doldurulacaktır. Bu iş için kaç paket gereklidir?

  • Cevap
0
like
1
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry


Sponsorlu Bağlantılar

34 Yorumlar

  1. Thank you brillant I am carry

  2. bedavamı sandın

    bunlar 1. bölümde bölme değil çarpma yapmış bir kontrol edin

  3. eski kitabaa yazma daha iyidi kitaba yazın daha iyi çünkü

  4. artık böylemi devam edicez

  5. 6.soru ve 7.soru nerde acaba?

  6. ders ve çalışma kitabı cevapları süper olmuş bence

  7. la herkes bir sey yaziyo ne goruyosaniz yazin” hocam ben bunu anlamadim”dersiniz gecersiniz

  8. Ahjhh aciyooooo vur bqna

  9. Kitaba yazın böyle güzel diil kitap daha iyiydi böyle bişi anlamadım ben

  10. Kitaba yapar mısınız artık iki sayfayı da kitap olmadan yapmışsınız da ben birşey anlayamıyorum.

  11. Giden gitmistir gittigi gun bitmistir ben gideni deyil giden beni kaybetmistik demi genclik genclik diyorum ccunku cocuklarda genctik hep buyuklermi genc olcak yasasin cocuk olmak!!!!!!!

  12. Beğeğeniğğim Ağğğdığğğm PiğğğğPiğğğğ

    süper

  13. abi çok güzel ama kitapla devam et

  14. güzel değil iğrenç ötesi

  15. İyide kardesim islem neden yapmadin ben hic bir sey anlamadim sinavimiz var kardes

  16. süper beee kurtuldum odevden

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir